Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Objednání zboží a služeb
lze přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop.Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce.
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
 
Zpracování osobních údajů
Použití a zpracování Vámi poskytnutých osobních údajů se řídí zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Poskytnutá data slouží pouze k řádnému zpracování a vyřízení Vaší objednávky a nebudou poskytována jinému subjektu než zpracovateli. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží.  Veškeré údaje, které na našich stránkách zadáte, budou použity pouze pro potřebu společnosti FINCLUB plus, a.s. a to za účelem zdárného vyřízení Vašich objednávek.  Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých údajů výhradně pro potřeby provozovatele a zároveń souhlasíte se zasíláním občasného obchodního sdělení ohledně nabídky, akce, mimořádných slev internetového obchodu. Příjem těchto informací můžete kdykoliv zrušit.
 
Vyřízení objednávky
Jako potvrzení přijetí objednávky Vám bude zaslána kopie na vámi uvedený e-mail.
Budete-li chtít objednávku změnit, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud nebude zboží odesláno, rádi Vám vyhovíme.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
Prodávající dodává kupujícímu spolu se zbožím fakturu. Faktura slouží zároveň jako záruční list.
Zboží vám bude doručeno na vámi uvedenou adresu z centrálního skladu firmy z Českého Těšína do max. 5 dnů na dobírku - platíte při převzetí.
 
 
Doprava, poštovné, balné
Zboží zasíláme jako doporučenou zásilku - dobírkou /platíte při převzetí/ prostřednictvím PPL nebo České pošty .
Balné a poštovné je 120,-kč při objednávce do 3000,-Kč
Pokud je celková cena objednávky vyšší jak 3000 Kč, je poštovné i balné ZDARMA.
 
Doručování PPL
pokud uvedete email, dostanete zprávu emailem - číslo balíku, výše dobírky. Zásilku můžete sledovat na www.ppl.cz
  • doručování následující den, při neúspěšném pokusu doručení následující den
  • úložní doba 2 dny
  • Doručování ČESKÁ POŠTA

  • doručování následující den
  • www.cpost.cz
  • uložení zásilky na doručovací poště do 5 pracovních dnů
Ceny
veškeré ceny jsou na stránkách e-shopu uváděny včetně DPH.
 
Pravidla obchodu.
Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
 
Reklamace

Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb., který upravuje i výše uvedenou identifikaci obchodníka a zboží. Zboží zakoupené v internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. K tomu je však třeba splnit některé podmínky. Mezi ně patří, že zboží musí být:
  •     nepoškozené,
  •     v původním obalu (pokud je zboží zabaleno ve speciálním obalu),
  •     s kompletním příslušenstvím, se kterým bylo dodáno,
  •     nerozbalené, v případě, že bylo zabaleno do speciálního obalu,
  •     se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány – záruční list, manuál atd.
  •     vráceno na adresu odesílatele v termínu stanoveném zákonem, popř. prodlouženém obchodníkem.
Reklamace - na tel. 608 711978, 558 711 051, mail: reklamace@finclub.cz , 9.00 - 15.00

    poškození zásilek
    reklamace obsahu

 

 

TOPlist
Zajímavé odkazy - partneři| S-rank | SEO webu sledují SEO nástroje.cz | Inspirace pro učitelky-týdenní plány, materiály pro učitelky a práci s dětmi.| Oblečení pro Tebe Dámská móda a dámské oblečení e-shop -Dámská móda a dámské oblečení e-shop|

http://fcc-club.wbs.cz/logo_web_ms.jpg